Matbloggtoppen

tirsdag 5. oktober 2010

Kosedag i Sandnes


i dag bar det avgårde til Sandnes for og treffe Evy, Ellen og lille Michelle som nå er blitt 6 mnd gammel.
var innom scrapbook butikken Familieskatter, her hadde de stort utvalg av scrapbook artikler. fant ett par ting jeg kunne bruke til albumet jeg holder på med for tiden. det er kjempe kjekt når jeg finner slike butikker med koselig personale og bra utvalg av ting.
etterpå bar turen til Ost og Kaffi som jeg har skrevet om før. fikk kjøpt meg noen nye te'er og en liten kjekk gave til min kjære søster som ligger hjemme med hjernerystelse.



etter hvert ble vi jo ganske sultne og havnet på Pastabakeriet i Langgata. har vært her noen ganger før så vi vet godt hva vi får. her har de ett enkelt utvalg av pastaretter, paier, salater og sandwitcher!

jeg hadde pasta med parmesankylling med fenikkel og rød pesto, som ble servert med brød og ett nyyydelig kryddersmør. ved siden av bestilte jeg meg en fantastisk krydderte med peppermynte. den var utrolig god, så jeg hadde to stykk ;) hehe



Ellen spiste pastasalat med paprika og rødløk med hvitløksdressing.

Evy hadde Pastabakeriets Burger, servert i flaguettebrød, salat, tomat, mozerella, agurkmix og rødløk.

en vellykket dag med fantastisk god mat :) sammen med gode venner!


Har du noen gang spist her?
Har du noen forslag til hvor vi kan gå og spise?





3 kommentarer:

  1. Pastaen du hadde så sinnsykt godt ut! Fikk kjempe lyst til å gå ut der en gang og spise :)

    SvarSlett
  2. di har digg mat der! eg elske jo pasta :D namm!! d e kje så dyrt heller :)) så du må nåkk ta deg en tur!!

    SvarSlett
  3. mmmm.... vil ha!! :) desember? :p he he

    SvarSlett