Matbloggtoppen

torsdag 12. august 2010

Lunsj på Newsman's, Amfi Madla

Min kjære Mirijam ringte meg og ville ha meg med på shopping. klarer aldri si nei til det, selv om lommeboka skriker av sult etter mer penger! etter en runde med titting fikk vi gjordt noen gode røverkjøp på Gina Tricot. en fin genser, smykker og armbånd til bare 200 kr. skal ikke klage på det nei!

Mat må man ha når man shopper, spesielt jeg, hehe...
vi fant tilslutt Newsman og fikk kjøpt oss noen gode sandwitcher og kaffe. det smakte fortreffelig! men jeg kan ikke helt forstå de som ikke klarer og ha pålegg på hele brødet. jeg jobber i ett konditori der vi lager endel lunsjmat, og vi passe på at det vertfall er pålegg på hele brødet. det er det værste jeg vet når jeg har 2 biter igjen så er det bare brød og smør igjen.
men nåkk klaging, for det må sies at servicen var upåklagelig og maten var veldig god! vi hadde hver vår kopp med Mocca Caramel som var kjempe god, anbefales!



Tunfisksalat, Newsman's Toast og Mocca Caramel

2 kommentarer:

  1. ja, typisk visst det i stavanger for tiden, haddde to kunder i ettermiddag, som fortalte kor de ikkje gikk, pga kjipt fyll, jeg bare nevner sykehuset !! skammelig!

    SvarSlett