Matbloggtoppen

fredag 13. august 2010

En kopp te gjør godt for sjelen!

Jeg er veldig glad i te, og her om dagen fant Evy og Monica noe som nå har blitt vår favoritt butikk! den heter så enkelt som Ost og Kaffi. de har ett bredt utvalg av te, kaffe, konfekt og ost med mer. er alltid kjekt og prøve noe nytt, så jeg har fått meg ett godt lager med te i hyllen min her hjemme. jeg er mest glad i te i løsvekt. føler jo det er ferskere, og det er et bredere og mer interessant utvalg enn posene du får kjøpt i butikken. Nå i kveld har jeg prøvd Rooibush - jordbær, appelsin og sitron. har da funnet ut at jeg ikke liker smaken av rooibush! jeg har en annen te som også er med rooibush men med smak av eple, og den var heller ikke god. men da vet jeg det til neste gang!
Jeg har prøvd en te med smak av anis og lakris. den var kjempe god, men så er jeg ekstremt glad i lakris da så det skulle vel bare mangle.


Ost & Kaffi i Langgata i Sandnes


siden jeg ikke likte den jeg drikker på nå, tror jeg at jeg bare tømmer den ut og prøver den neste jeg har som virker enda mer spennende. appelsin og chilli.
da Monica, Evy og jeg var på Kafè Benk i Sandnes her om dagen prøvde jeg kaffe mocca med chilli. det var veldig spennende så hvorfor ikke prøve det i te.

den lukter helt fantastisk! og ser veldig bra ut med store biter av appelsinskall og chilli. jeg lar den trekke lenge for og få mye smak.
WOW! den ble sterk, men det liker jeg jo. med suketter og en liten skvett sitron ble den kjempe god! anbefales

2 kommentarer:

  1. Åååh:) så kos du hadde hatt det då<3 eg og sko vært der ;) hehe!
    Digge den ost å kaffe, der ska me gå igjen! Ende vel opp med kaffe og te ut skapene her snart (merke det e godt stapt her og allerede;)

    Klem

    SvarSlett
  2. hehe! eg hadde ringt deg tiligare viss eg ikje hadde fått så jæskla vont i håve! våkna i 9 tiå å fant ud at eg sgo laga meg litt kos!
    eg må få meg eget te-skap tror eg :P begynne å tyyyda ud alle kanter her :D lige d!!!

    klemmen

    SvarSlett