Matbloggtoppen

tirsdag 17. august 2010

Kafè besøk - Tørste Søstre


I dag var det tid for og gå på tur og kafè med Ellen og lille Michelle på 4,5 måneder. turen gikk i sørmarka, selvom vi ikke hadde vært der noe særlig før så fant vi fram tilslutt! Michelle var like blid som alltid!

Vi tok deretter turen til Sola, en liten plass utenfor Stavanger. der har de en søt liten kafè som heter Tørste Søstre. betjeningen er helt super og det de serverer er kjempe godt! ved tidligere besøk har jeg smakt vanlig mocca og mocca med hvit sjokolade, spennende! denne gang var jeg litt småsulten og bestilte meg en pastasalat med kylling og pesto. og jeg må si at hvitløksdressingen de har er helt nydelig, så jeg håper ikke det er en de kjøper på flaske, for det er jeg ikke særlig fan av. ved siden av bestilte vi oss iste med smak av mango, vi var jo ganske varme og tørste etter turen vår, så det passet ikke og kjøpe noe varm kaffe. Jeg er jo vant med de valige isteene du får i butikken som bare smaker sukker, så jeg ble veldig positivt overrasket da denne mango-isteen faktisk smakte som vanlig te, bare kald.


Michelle og meg. Pastasalat med kylling og pesto
Iste med smak av mango



jeg anbefaler virkelig alle og gå på denne kafèen


5 kommentarer:

  1. åååh såå kos! herligt å gå ut å spisa og drikka på café og alt muligt! meg å endre og gjorde det idag! NAM!
    blir den nye trenden våres det:P "café gjengen" :P hehe!

    SvarSlett
  2. jaa eg jore d i dag og :P blir dyrt dette her!!!! masse good stuff t bloggen min! eg hadde visst ti t dette blogg greiene aligavel ;) hihi... lige d!!! Jani og cathrine e og inni sånnein te periode, å ville gledelig byttelåna te å sånnt. kansje me sgo arrangert ett te-party en dag?? :D oh!

    SvarSlett
  3. Det kan me! kjekt med te partyy!:D

    SvarSlett
  4. Hei! Så kjekt du liker å komme til kaffebaren! ;-) Noen la denne linken din på fb profilen min. Vi lager alle dressinger og dipper sjøl....tenkte bare å si det. Velkommen tilbake, hilsen Amy på Tørste Søstre

    SvarSlett
  5. me e en liten gjeng som e blitt veldi gla i kaffebaren dåkkers :)) men e der ikje så ofte!
    supert og lage dressingene sjøl! e så møje bedre, jobbe på bakeri og der lage me og d mesta sjøl :)) e best sånn!

    ha en fin dag videre

    SvarSlett