Matbloggtoppen

tirsdag 7. september 2010

IKEA!

Da var det tid for og henge litt med min elskede Evy!
det ble litt av en handletur, men heldigvis var det mer på Evy sin bekostning enn min, hehe. hun trengte nemlig litt nytt til leiligheten sin. hun har egen blogg som er kjempe flott http://alatariel-seregon.blogspot.com/

turen gikk først til IKEA! jeg simpelthen elsker ikea, di har så mye spennende, men denne dagen måtte jeg rett og slett bare ta meg selv litt i nakken og prøve å la vær og kjøpe noe ;) Evy fant ett kjekt lite skap til badet og noen andre småting! gøy!
etterpå tok vi turen til Jysk for og hente noen flere ting som hun hadde bestilt der.

mens vi var på ikea måtte vi jo ha en tur innom kafèen deres. det er jo så billig, og så er der jo faktisk en del spennende ting der. vi hadde egentlig bestemt oss for å prøve ertersuppen deres, den ser så god og frisk ut! men desverre var det noe de serverte tidligere på dagen så vi fikk ikke smakt den!

vi kjøpte dermed hver vår salat. Cæsarsalat til Evy, og jeg tok meg en salat med lakserullade, spennende! det smakte veldig godt, med alfalfa spirer tomater og sitron, men det manglet dressing! er ikke ofte jeg krever dressing men sålenge jeg slipper den ekle thousand island dressingen så vil jeg gjerne ha dressing. jeg spurte ikke ette noe da, kansje jeg burde det? jaja, det var godt uten også! prisen var helt grei, fikk en god porsjon for 59 kr. fristet veldig med både eplekake og sjokolademousse, men vi klarte begge og holde oss ;)







4 kommentarer:

  1. Laksen såg go ut, men d va vel d :P

    Eg e blitt dødsskoffa kver gang me he spist på ikea i d sista, så då ende me helle opp me winer i kiosken på veien ud :P
    EInaste bra me resturanten e at d e skikkeligt greit og ha me ongar deg :D

    SvarSlett
  2. ja sant :P e skjeldent eg spise der ja. synes kjøttbollene e goe eg då! men sånn utenom d så elske eg jo ikea :D har så møje kjekt der, hihi... eg sga vertfall aldri ha mine ongar me på ikea, ikje butikk eingang :P d blir bare åll!!

    SvarSlett