Matbloggtoppen

torsdag 4. november 2010

Frokost!!

ville bare legge ut et bilde av en digg frokost jeg hadde her om dagen! egg og bacon rett og slett :D


jeg liker når plommen er bløt og når baconet ikke er helt sprøstekt :) namm!





en av dagene jeg var i Ungarn så var Mirijam og jeg innom en liten kafè som serverte te av alle slag, en utmerket plass for jeg som er så glad i te. vi fikk hver vår lille te-kanne med nokk te til 3 kopper og vi kjøpte oss en liten kjeks til å knaske på. Mirijam hadde mango te mens jeg bestilte meg appelsin te. det er noe av det beste jeg har smakt! så det ble til at jeg kjøpte med meg litt hjem ;)








hvordan liker du frokosten din?

har du en favoritt te?







2 kommentarer:

  1. Grønn te er min favoritte. Jeg drikker minst 3 kopper av den hver dag.

    SvarSlett
  2. ja det er veldig godt med grønn te :)

    SvarSlett