Matbloggtoppen

søndag 21. november 2010

En tirsdag i oktober

Nå er det utrolig lenge siden jeg har slengt ut ett innlegg her, og det beklager jeg på det sterkeste ;) jeg skal prøve og skjerpe meg!

dagen etter jeg kom hjem fra Ungarn ventet en søt liten blå Suzuki Alto på meg i nabobutikken på jobb :)) var ganske tortur og jobbe den dagen ja, og gå å vente på at klokken skulle bli 13.30. da hentet jeg kjære Evy på Bogafjell for vi skulle hente Altoen min sammen! jeg elsker den søte lille nye bilen min og vi passer veldig godt sammen!

Vi stakk innom den nye butikken til Romsøes som ligger på Lura i det gamle Peppes Pizza bygget. min skjønne veninne Christne jobber som daglig leder der, og jeg har fått den store æren å få jobbe litt for henne når jeg ikke jobber for Romsøe i Hillevåg. med mye varm mat, sushi, salatbar og påsmurt pluss mya annet kjekt! vi fikk omvisning før vi tok turen videre til Kvadrat for å shoppe litt og spise litt lunsj.

Bildet er tatt fra inne på Romsøes Mat


vi havnet på Cafè Express, en liten kafè med god kaffe og et godt utvalg i småretter og lunsj. jeg har lenge hatt lyst på fish and chips, så jeg valgte det, med en liten skvett rømme til såklart. syntes det var kjempegodt.

Evy hadde kyllingfilèt i pitabrød med poteter, nam! jeg synes jo det er litt dyrt her, men det er vel likt overallt når du skal ha lunsj. de har vertfall mye godt her og du finner dem på de fleste kjøpesentrene i regionen.



men, nå nermer det seg jul! gleder meg til å få inn noen innlegg om hva julen har og tilby :)

Liker du alt stresset i jula, eller kunne du vært forruten?
Er det noe du vil jeg skal lage innlegg om som omhandler julen?






3 kommentarer:

  1. bilen er flotte, og disse rettene så spennende ut:) elsker julen, og alt som hører med:)

    SvarSlett
  2. ja et godt råd t å få en skikkelig goe julefrokost/lønsj første juledag. Har min tradisjon men e åpen for nye :-)tante link

    SvarSlett
  3. d sga eg jør :D takk tante Link ;) måtte tenka litt på kem d va, men eg tog an teslutt!

    SvarSlett