Matbloggtoppen

søndag 5. desember 2010

Julebord på Alanya i Stavanger

da var det tid for det årlige julebordet med jobben :)
Vi var en god gjeng på litt over 20 personer fra fire Romsøe butikker. det ble først revy på oss, dette gledet vi oss virkelig til!

dette hadde vært en travel helg til nå med Harry Potter på kino sent dagen før, for så å sprette opp av sengen tidlig neste morgen for å kjøre til Hebnes i 25 års dag. det ble jo ikke mange timene der ute før vi måtte tusle oss hjem igjen, slik at jeg rakk revyen kl 18.00, men vi hadde det vertfall veldig koselig med båtkjøring, bading (i basseng såklart), taco og kaker!

Jeg ble henten av min kjære sjef Lilleba, som hadde fått mannen sin til å svippe oss til Stavangeren, som er kultur- og revyscenen i Stavanger. Jeg tror jeg lo hele tiden, det var så utrolig morsomt. "Folk e løgne" var en revy med Rune Bjerga som er en stor favoritt blandt komikerene i Stavanger, sammen med Pål Mangor Kvammen, Sigrun Eriksen og Elisabeth Berg. de gjorde en virkelig god jobb :) trykk her for og hørre mer om revyen



Senere gikk vi til Alanya Restaurant i sentrum for å spise masse god tyrkisk mat. mellom måltidene fikk vi se oppvisning av flere magedansere. flinke var de, men jeg syntes det forstyrret maten litt. jeg vil ha matro ;)
det ble en tidlig kveld for meg, men resten av folket gikk videre og hadde hatt det veldig koselig .

Det var utrolig god mat!! mange retter med lam, noe jeg ikke har noe imot. kan virkelig anbefale denne restauranten. de ansatte er og veldig kjekke.
her kommer bilder fra noe av maten vi hadde.











3 kommentarer: