Matbloggtoppen

torsdag 17. februar 2011

en pause i shoppingen

etter noen timer med juleshopping på kvadrat var det tid for mat. jeg har lenge gått og fundert på om de har god mat på Scala spiseri. det er jo bare en vanlig kafeteria/bistro plass, men det lukter jo litt godt derfra. da vi satte oss ned ble jeg litt overrasket over at det var så rolig der selv om det var midt i kvadrat i julestrida.

jeg bestilte rødspette. det var bare vanlig pommes frites og frityrstekt fisk med en klatt rømme, men det var utrolig godt! men så absolutt noe tillogmed lillebror min kunne laget hjemme. Mirijam hadde laks med poteter og min kjære mor hadde snitzel. jeg kan ikke huske at de klagde på maten vertfall :)

Laks med poteter og agurksalat
frityrstekt rødspette med pommes frites

jeg kan godt anbefale folk å gå her å spise vis de vil ha enkel husmannskost for en grei penge. maten var det ikke noe å si på, men ikke forvent all verdens heller. de hadde ett godt utvalg av forskjellige retter.

Mirijam og Pusur hjemme hos meg



2 kommentarer:

  1. D va go mat! :-) enkel å grei husmannskost så allti falle i smak :-) har jo potensiale t å "piffes" opp då, men godt va d :-) men stakkars Pusur ser ut som om an får en upoercut av meg :-/

    SvarSlett